ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:

  Jeśli nie masz jeszcze własnego profilu w serwisie to wejdź na pokład i dołącz do Nas - założ konto teraz ! Nie czekaj i wejdź na Fanpage KreskowkaPL


Adres strony:









KaKaRoTo0
widze, ze nie jestem sam w tej walce haha Chyba musimy sie przesiesc w inne miejsce bo okolo 30 min traci sie na wyslanie komentarza i redagowanie zeby czcigodna kreska pozwolila go dodac Juz prawie strzelalem do monitora z nerwow Hmnn wiadomosci nie dochodza, kreska ledwo co dziala a szkoda. Nie martw sie, nie zrobilbym Ci swinstwa jakim sa spojlery

UUUUUuuu no to pochwal sie swoimi dzielami sam nie mam talentu do rysowania ale cos tam pisze
KaKaRoTo0
hueueuhuehuehueue trademark komentarza Wchodzisz na magiczna stronke naruto wbijam pl, masz wszystkie odcinki i nawet pokazane co jest filerem i nie wyskakuje miliard reklam Widze wlasnie, ze ktos potrzebuje zastrzyku motywacyjnego

Gwarantuje, ze One Punch Man Cie rozbawi Popcorn juz kupiony, skype do monitorowania i mozemy zaczynac Nie wysle, amv'ki na zachety bo po co dawac spojlery Osobiscie jestem w sytuacji, ze za bardzo nie ma co ogladac, chyba ze jakas starsza serie ktora uszla mej uwadze Widze, ze cos rysujesz, rozwijasz nadal talent? hueuheuheuheuehuehuehueh trademark komentarza

huehueuehu - kreska nie pozwalala mi dodac komentarza bo twierdzi, ze juz taki istnieje chyba zaczne do nich strzelac czlowiek, chce ich ozywic a tu komentarzy nie pozwalaja dodac
KaKaRoTo0
kreska nie pozwala mi dodac komentarza bo usilnie mowi, ze taki byl wiec tresc wysylam w wiadomosci
KaKaRoTo0
az wracaja wspomnienia Porzadne i dalekosiezne plany musze sie pochwalic, ze dzisiaj skonczylem ogladac Shippudena aaa Boruto juz chyba nie jest dla mnie. Zaraz zaraz... One Punch Man'a chcesz odlozyc na pozniej?! Nie godzi sie! Zobaczmy gdzie panna mieszka.. Lodzkie! To tam gdzie ja! Znajde, posadze, puszcze i bede pilnowac przy ogladaniu az do 12 odcinka!
KaKaRoTo0
ozywiamy nieco kreske co dzisiaj pani ogladala? prosze meldowac
KaKaRoTo0
po staremu zostawiam 6
narutokun4
mi sie zawsze to myli
narutokun4
masz racje, o tak zamieszchlych czasach nie ma juz co gadac
trzeba nowy temat wymyslic
czekaj, czekaj, ty gdzie do szkoly chodzisz?
narutokun4
ach, wiec o czym my to gadalismy przed tym blendem
do dupy ze nie mozna polskich znakow pisac
Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
więcej

  • Brak danych

  • Moony
    [2011-05-02 21:00:51] Moony
  • Gaara
    [2011-05-02 20:58:52] Gaara